Akela and such ... .
My friends, if you don't have it (for some awkward reasons), it should be on your list.
To GM Cheerleaders
Правила форума
Пожалуйста, ознакомьтесь с правилами данного форума
Пожалуйста, ознакомьтесь с правилами данного форума
- ingvar
- Маньяк
- Сообщения: 2549
- Зарегистрирован: 26 июл 2006, 11:19
- Откуда: Vancouver
- 3ABXO3
- Графоман
- Сообщения: 13494
- Зарегистрирован: 10 сен 2012, 18:07
- Откуда: Qikiqtarjuaq
Re: To GM Cheerleaders
Дык там движок такой же как и в Камаре и Импале СС. Конечно тянуть будет здорово.ingvar писал(а):
Правда стрелочка с бензином будет точно также стремитца к нулю ибо шесть литров.
- ingvar
- Маньяк
- Сообщения: 2549
- Зарегистрирован: 26 июл 2006, 11:19
- Откуда: Vancouver
Re: To GM Cheerleaders
Yep, and a Corvette as well.3ABXO3 писал(а): Дык там движок такой же как и в Камаре и Импале СС. Конечно тянуть будет здорово.
But look at these guys with 2jz (stellar performance and reliability).
1992 - 2001 production years
- TOLM
- Маньяк
- Сообщения: 3548
- Зарегистрирован: 26 авг 2012, 16:22
- Откуда: Владивосток-Москва-Суррей
Re: To GM Cheerleaders
Тойота камри так же едет которая 3.5.ingvar писал(а):Akela and such ... .
My friends, if you don't have it (for some awkward reasons), it should be on your list.
- TOLM
- Маньяк
- Сообщения: 3548
- Зарегистрирован: 26 авг 2012, 16:22
- Откуда: Владивосток-Москва-Суррей
Re: To GM Cheerleaders
Вытащить из рх7 роторное двигло в пользу тойтовского дваджазета это супер иронично )) там правда не 2jz а 2jzgte - турбо версия которую в супру и аристо ставили. Мне кста рх7 с родным турбо мотором сама по себе нравится. Мотор со своими приколами но вполне живучий на треке.ingvar писал(а):Yep, and a Corvette as well.3ABXO3 писал(а): Дык там движок такой же как и в Камаре и Импале СС. Конечно тянуть будет здорово.
But look at these guys with 2jz (stellar performance and reliability).
1992 - 2001 production years
- ingvar
- Маньяк
- Сообщения: 2549
- Зарегистрирован: 26 июл 2006, 11:19
- Откуда: Vancouver
Re: To GM Cheerleaders
JZ is the family of engines. JZ as well as UZ are very much liked by many people across the globe. Normal aspiration engines are swapped to every day drivers (pretty common swap - engine and tranny). Even with turbo applications the reliability/longevity of these engines is not compromised. By the way, application of some of these engines went beyond automotive industry (in which you see it across all makes and models).
Speaking of turbines alone, they are not skimpy ones which produce only enough power to get first to the next traffic light (spin fast and then choke), they are biffy and strong and while paired to the right engines give more linear torque through all the rpms and therefore can be used on all types of roads/terrain (especially good in towing applications).
Speaking of turbines alone, they are not skimpy ones which produce only enough power to get first to the next traffic light (spin fast and then choke), they are biffy and strong and while paired to the right engines give more linear torque through all the rpms and therefore can be used on all types of roads/terrain (especially good in towing applications).