To GM Cheerleaders

Авто и мототранспорт и все что с этим связано.
Аватара пользователя
ingvar
Маньяк
Сообщения: 2106
Зарегистрирован: 26 июл 2006, 11:19
Откуда: Vancouver

To GM Cheerleaders

Сообщение ingvar » 26 дек 2017, 23:23

Akela and such ... . :D
My friends, if you don't have it (for some awkward reasons), it should be on your list.



Аватара пользователя
3ABXO3
Графоман
Сообщения: 7844
Зарегистрирован: 10 сен 2012, 18:07
Откуда: Qikiqtarjuaq

Re: To GM Cheerleaders

Сообщение 3ABXO3 » 26 дек 2017, 23:38

ingvar:

Дык там движок такой же как и в Камаре и Импале СС. Конечно тянуть будет здорово.

Правда стрелочка с бензином будет точно также стремитца к нулю ибо шесть литров.

Аватара пользователя
ingvar
Маньяк
Сообщения: 2106
Зарегистрирован: 26 июл 2006, 11:19
Откуда: Vancouver

Re: To GM Cheerleaders

Сообщение ingvar » 31 дек 2017, 09:51

3ABXO3:Дык там движок такой же как и в Камаре и Импале СС. Конечно тянуть будет здорово.


Yep, and a Corvette as well.

But look at these guys with 2jz (stellar performance and reliability).
1992 - 2001 production years


Аватара пользователя
TOLM
Маньяк
Сообщения: 1935
Зарегистрирован: 26 авг 2012, 16:22
Откуда: Владивосток-Москва-Суррей

Re: To GM Cheerleaders

Сообщение TOLM » 31 дек 2017, 13:35

ingvar:Akela and such ... . :D
My friends, if you don't have it (for some awkward reasons), it should be on your list.




Тойота камри так же едет которая 3.5.

Аватара пользователя
TOLM
Маньяк
Сообщения: 1935
Зарегистрирован: 26 авг 2012, 16:22
Откуда: Владивосток-Москва-Суррей

Re: To GM Cheerleaders

Сообщение TOLM » 31 дек 2017, 13:42

ingvar:
3ABXO3:Дык там движок такой же как и в Камаре и Импале СС. Конечно тянуть будет здорово.


Yep, and a Corvette as well.

But look at these guys with 2jz (stellar performance and reliability).
1992 - 2001 production years


Вытащить из рх7 роторное двигло в пользу тойтовского дваджазета это супер иронично )) там правда не 2jz а 2jzgte - турбо версия которую в супру и аристо ставили. Мне кста рх7 с родным турбо мотором сама по себе нравится. Мотор со своими приколами но вполне живучий на треке.

Аватара пользователя
ingvar
Маньяк
Сообщения: 2106
Зарегистрирован: 26 июл 2006, 11:19
Откуда: Vancouver

Re: To GM Cheerleaders

Сообщение ingvar » 02 янв 2018, 11:21

JZ is the family of engines. JZ as well as UZ are very much liked by many people across the globe. Normal aspiration engines are swapped to every day drivers (pretty common swap - engine and tranny). Even with turbo applications the reliability/longevity of these engines is not compromised. By the way, application of some of these engines went beyond automotive industry (in which you see it across all makes and models).
Speaking of turbines alone, they are not skimpy ones which produce only enough power to get first to the next traffic light (spin fast and then choke), they are biffy and strong and while paired to the right engines give more linear torque through all the rpms and therefore can be used on all types of roads/terrain (especially good in towing applications).


Вернуться в «Клаксон»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: alpax и 7 гостей