Страница 2 из 2

Re: мда, сколько я по нему ездил

Добавлено: 21 июн 2013, 10:39
levak
Профсоюзов наверное нет..

Re: мда, сколько я по нему ездил

Добавлено: 21 июн 2013, 10:44
Stas

Re: мда, сколько я по нему ездил

Добавлено: 21 июн 2013, 19:24
old man
BM писал(а):Так просто..
В америке рухнувший мост починили за месяц.. За 4-5 месяцев вааще перестроят.
В Какнаде маленький переезд через хайвей делают по году..
Это да - починили, но заметте добавили - временный. А поэтому кто ехал по нему говорят - трясется :)

Re: мда, сколько я по нему ездил

Добавлено: 21 июн 2013, 20:43
BM
old man писал(а):
BM писал(а):Так просто..
В америке рухнувший мост починили за месяц.. За 4-5 месяцев вааще перестроят.
В Какнаде маленький переезд через хайвей делают по году..
Это да - починили, но заметте добавили - временный. А поэтому кто ехал по нему говорят - трясется :)
К осени обещали закончить мост нормальный..

Re: мда, сколько я по нему ездил

Добавлено: 22 июн 2013, 16:02
Vims
old man писал(а):
BM писал(а):Так просто..
В америке рухнувший мост починили за месяц.. За 4-5 месяцев вааще перестроят.
В Какнаде маленький переезд через хайвей делают по году..
Это да - починили, но заметте добавили - временный. А поэтому кто ехал по нему говорят - трясется :)
это наверное потомучту у всех кто едет очко играет :)

Re: мда, сколько я по нему ездил

Добавлено: 23 июн 2013, 21:02
Alexandr
old man писал(а):
BM писал(а):Так просто..
В америке рухнувший мост починили за месяц.. За 4-5 месяцев вааще перестроят.
В Какнаде маленький переезд через хайвей делают по году..
Это да - починили, но заметте добавили - временный. А поэтому кто ехал по нему говорят - трясется :)
Не, нормально, ничего не трясет. Только ограничение скорости до 40.

Re: мда, сколько я по нему ездил

Добавлено: 12 июн 2014, 18:01
Serg
NTSB опyбликовало допрос того алберта тракера, которий мост своим негебаритным грyзом снес мост нa I-5.
Навряд ли каморочникам бyдет интересно читать весь, - он здесь http://dms.ntsb.gov/pubdms/search/hitli ... N=99366195 .
Его вела тетка Tammy нa pilot car with pole, которая много лет работает в етой должности, показания пока не опyбликованы.

Пока нет офизиалного ответа из NTSB, обясняют так примерно
•The driver says he crossed the bridge five or six times since 2005. All were oversized loads. He said he never had a problem.
•The driver tested negative for drugs and alcohol.
•He said it was very windy that day
•Pilot car driver: Truck was 15' 9", permit was for 15' 10". She set her pole for 16' 2". Lowest point in lanes, 15' 5"
•At least one witness reported seeing the pole hit the Skagit River bridge, indicating there may not have been proper clearance for the oversize load
"But I had no indication that we couldn't be where we were. The pole went through.The 16-foot pole was on a pilot car driven by Tammy Detray. Both vehicles were in the right lane."
And the pole on the pilot car was said to be set at 16'2".
But while the pole was mounted on the right side of the front bumper, it tilted to the centerline of the truck and away from the curving bridge beams

Re: мда, сколько я по нему ездил

Добавлено: 15 июл 2014, 11:18
Serg
Here we go - NSTB issued a probable cause in last year’s Interstate 5 Skagit River Bridge collapse :

NTSB members have concluded that

* a semi truck traveling from Canada failed to travel in a lane with sufficient clearance, causing the tractor-trailer to clip a portion of the bridge triggering the collapse
* Mullen Trucking, out of Alberta, did not properly plan the route to account for the lower clearance
* pilot car driver responsible for guiding the truck driver was distracted using her cell phone while crossing the bridge
* WSDOT did not provide adequate signage noting the lower clearance

The Washington State Patrol is still investigating the incident and has not cited anyone or recommended any charges be filed.

===

[quote="Serg"]NTSB опyбликовало допрос того алберта тракера, которий мост своим негебаритным грyзом снес мост нa I-5.
Навряд ли каморочникам бyдет интересно читать весь, - он здесь http://dms.ntsb.gov/pubdms/search/hitli ... N=99366195 .
Его вела тетка Tammy нa pilot car with pole, которая много лет работает в етой должности, показания пока не опyбликованы.

Пока нет офизиалного ответа из NTSB, обясняют так примерно
•The driver says he crossed the bridge five or six times since 2005. All were oversized loads. He said he never had a problem.
•The driver tested negative for drugs and alcohol.
•He said it was very windy that day
•Pilot car driver: Truck was 15' 9", permit was for 15' 10". She set her pole for 16' 2". Lowest point in lanes, 15' 5"
•At least one witness reported seeing the pole hit the Skagit River bridge, indicating there may not have been proper clearance for the oversize load
"But I had no indication that we couldn't be where we were. The pole went through.The 16-foot pole was on a pilot car driven by Tammy Detray. Both vehicles were in the right lane."
And the pole on the pilot car was said to be set at 16'2".
But while the pole was mounted on the right side of the front bumper, it tilted to the centerline of the truck and away from the curving bridge beams[/quote]