- Это ты пошутил...Gogo использует наземные башни поэтому к теме не имеет отношения...Спутник = сила...
не, я не шутил, гога тоже знает, что спутник - сила:
Ka-band satellite Gogo was named a service provider for Inmarsat's Global Xpress satellite service in November, 2011. Inmarsat also selected Gogo's business aviation subsidiary, Aircell as a distribution partner for the business and government aviation markets.
Ku-band satellite Gogo has satellite agreements in place with SES (for coverage over the U.S., Atlantic Ocean and Europe) and Intelsat (for coverage over portions of the Atlantic and northern Pacific oceans, as well as routes over South America, Asia, Africa and Australia). Gogo has also signed an agreement with Intelsat for Ku band satellite capacity specifically for coverage in the Atlantic and northern Pacific oceans, as well as routes over Central and South America, Asia, Australia and parts of Africa. Gogo announced in May 2012, that it will partner with satellite equipment provider, AeroSat, to bring a Ku-satellite solution to commercial airlines. A Ku-satellite solution will allow Gogo to offer airlines connectivity services that extend beyond the United States, including transoceanic routes, and will serve the needs of some of their airline partners in the near-term until Inmarsat's Global Xpress Ka band-satellite becomes available.
- Это ты пошутил...Gogo использует наземные башни поэтому к теме не имеет отношения...Спутник = сила...
не, я не шутил, гога тоже знает, что спутник - сила:
Ka-band satellite Gogo was named a service provider for Inmarsat's Global Xpress satellite service in November, 2011. Inmarsat also selected Gogo's business aviation subsidiary, Aircell as a distribution partner for the business and government aviation markets.
Ku-band satellite Gogo has satellite agreements in place with SES (for coverage over the U.S., Atlantic Ocean and Europe) and Intelsat (for coverage over portions of the Atlantic and northern Pacific oceans, as well as routes over South America, Asia, Africa and Australia). Gogo has also signed an agreement with Intelsat for Ku band satellite capacity specifically for coverage in the Atlantic and northern Pacific oceans, as well as routes over Central and South America, Asia, Australia and parts of Africa. Gogo announced in May 2012, that it will partner with satellite equipment provider, AeroSat, to bring a Ku-satellite solution to commercial airlines. A Ku-satellite solution will allow Gogo to offer airlines connectivity services that extend beyond the United States, including transoceanic routes, and will serve the needs of some of their airline partners in the near-term until Inmarsat's Global Xpress Ka band-satellite becomes available.
Короче, читайте не рекламные новости, а отзывы конкретных людей, а они говорят, что даже над материковым Штатами связь неустойчивая, а над Атлантикой вообще практически никакая.
У меня знакомый летал недавно в Европу, типа даже первым классом, ему пообещали интернет... фигвам говорит, в некторых местах, некоторое время, с небольшой скоростью...
Для real-time monitoring-a это все равно, что его нету...
Со временем оно конечно может и заработает, а пока только балабольство...
Re: где самолет
Добавлено: 11 мар 2014, 14:09
PIX
Marmot писал(а):Короче, читайте не рекламные новости, а отзывы конкретных людей, а они говорят, что даже над материковым Штатами связь неустойчивая,
- Вот тебе отзыв конкретного человека те меня - связь хорошая, интернет работает без сбоев, не хуже чем дома...
Re: где самолет
Добавлено: 11 мар 2014, 14:59
Marmot
PIX писал(а):
Marmot писал(а):Короче, читайте не рекламные новости, а отзывы конкретных людей, а они говорят, что даже над материковым Штатами связь неустойчивая,
- Вот тебе отзыв конкретного человека те меня - связь хорошая, интернет работает без сбоев, не хуже чем дома...
Куда летели, по какому маршруту?
Re: где самолет
Добавлено: 11 мар 2014, 15:13
nonn
хватит балаболить. самолет нашли?
вот вам про интернет итд
с локаторов отключением транспондером метку не уберешь. Транспондер это вторичная радиолокация а первичная это сигнал отражения от самолета.
Она куда делась он же не стелс?
Re: где самолет
Добавлено: 11 мар 2014, 15:43
Yury
Vims писал(а):с локаторов отключением транспондером метку не уберешь. Транспондер это вторичная радиолокация а первичная это сигнал отражения от самолета.
ну, то есть, по ссылке ты не ходил
Re: где самолет
Добавлено: 11 мар 2014, 15:43
Vims
nonn писал(а):они уже умножили литры на километры ?
если учесть аварийный запас топлива то хватит до побережья африки с гарантией.