Автомобильные новости

Авто и мототранспорт и все что с этим связано.
Аватара пользователя
Vims
Northern Yeti
Сообщения: 18190
Зарегистрирован: 17 фев 2003, 15:53
Откуда: Magadan - Vancouver
Контактная информация:

Re: Автомобильные новости

Сообщение Vims » 16 ноя 2018, 12:03

Waterbyte:
Vims:
alpax:Новая Corolla:

когда они уже дизайнера сменят. Ненавижу это "рожу" :twisted: все хорошо но перед ужос просто IMHO
нормальная рожа, как в японских мультиках.

Еще один рожу разинул :twisted: ужос, была нормальная машина
https://www.toyota.com/yaris/

Аватара пользователя
ingvar
Маньяк
Сообщения: 2220
Зарегистрирован: 26 июл 2006, 11:19
Откуда: Vancouver

Re: Автомобильные новости

Сообщение ingvar » 16 ноя 2018, 12:36

"Here, it's good for 169 horsepower and 151 pounds-feet of torque, and it pairs with a six-speed manual or continuously variable automatic transmission. Both have some tricks up their sleeves: The manual gets automatic downshift rev-matching — much like in some sports cars — while the CVT has a fixed-ratio 1st gear for smoother acceleration from a stop. Both transmissions have impressed us in the Corolla Hatchback, and there's little reason to doubt similar fun in the sedan."

And

"It's not all bad for those shoppers. All Corolla trims now get an independent, multilink rear suspension. That's rare among affordable compact sedans, most of which — like the previous Corolla sedan — employ cheaper, semi-independent rear suspensions. The SE and XSE grades have a sport-tuned setup."

https://www.cars.com/articles/2020-toyo ... 703581017/

Аватара пользователя
alpax
Графоман
Сообщения: 7301
Зарегистрирован: 04 мар 2003, 17:39
Откуда: Richmond, BC

Re: Автомобильные новости

Сообщение alpax » 28 ноя 2018, 10:23

Новая Mazda 3. С полным приводом!

Изображение

Изображение

Изображение

Аватара пользователя
TOLM
Маньяк
Сообщения: 2082
Зарегистрирован: 26 авг 2012, 16:22
Откуда: Владивосток-Москва-Суррей

Re: Автомобильные новости

Сообщение TOLM » 28 ноя 2018, 18:46

ingvar:"Here, it's good for 169 horsepower and 151 pounds-feet of torque, and it pairs with a six-speed manual or continuously variable automatic transmission. Both have some tricks up their sleeves: The manual gets automatic downshift rev-matching — much like in some sports cars — while the CVT has a fixed-ratio 1st gear for smoother acceleration from a stop. Both transmissions have impressed us in the Corolla Hatchback, and there's little reason to doubt similar fun in the sedan."

And

"It's not all bad for those shoppers. All Corolla trims now get an independent, multilink rear suspension. That's rare among affordable compact sedans, most of which — like the previous Corolla sedan — employ cheaper, semi-independent rear suspensions. The SE and XSE grades have a sport-tuned setup."

https://www.cars.com/articles/2020-toyo ... 703581017/

Интересная фича с первой передачей на вариках тойтовских. То что меня раздражало в врх. Типа чтгбы с места более адекватно трогаться.


Вернуться в «Клаксон»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 5 гостей