мда, сколько я по нему ездил
Правила форума
Пожалуйста, ознакомьтесь с правилами данного форума
Пожалуйста, ознакомьтесь с правилами данного форума
- levak
- Графоман
- Сообщения: 24737
- Зарегистрирован: 15 июл 2009, 15:42
- Откуда: Москва, Франкфурт, Ричмонд.
Re: мда, сколько я по нему ездил
Профсоюзов наверное нет..
-
- Житель
- Сообщения: 756
- Зарегистрирован: 21 фев 2009, 10:32
- Откуда: Richmond
- old man
- Маньяк
- Сообщения: 1795
- Зарегистрирован: 25 июн 2005, 23:03
- Откуда: Russia
Re: мда, сколько я по нему ездил
Это да - починили, но заметте добавили - временный. А поэтому кто ехал по нему говорят - трясетсяBM писал(а):Так просто..
В америке рухнувший мост починили за месяц.. За 4-5 месяцев вааще перестроят.
В Какнаде маленький переезд через хайвей делают по году..

- BM
- Графоман
- Сообщения: 5330
- Зарегистрирован: 07 июн 2005, 00:42
- Откуда: Оттуда
Re: мда, сколько я по нему ездил
К осени обещали закончить мост нормальный..old man писал(а):Это да - починили, но заметте добавили - временный. А поэтому кто ехал по нему говорят - трясетсяBM писал(а):Так просто..
В америке рухнувший мост починили за месяц.. За 4-5 месяцев вааще перестроят.
В Какнаде маленький переезд через хайвей делают по году..
- Vims
- Northern Yeti
- Сообщения: 21457
- Зарегистрирован: 17 фев 2003, 15:53
- Откуда: Magadan - Vancouver
- Контактная информация:
Re: мда, сколько я по нему ездил
это наверное потомучту у всех кто едет очко играетold man писал(а):Это да - починили, но заметте добавили - временный. А поэтому кто ехал по нему говорят - трясетсяBM писал(а):Так просто..
В америке рухнувший мост починили за месяц.. За 4-5 месяцев вааще перестроят.
В Какнаде маленький переезд через хайвей делают по году..

-
- Житель
- Сообщения: 891
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 21:58
- Откуда: New Westminster
Re: мда, сколько я по нему ездил
Не, нормально, ничего не трясет. Только ограничение скорости до 40.old man писал(а):Это да - починили, но заметте добавили - временный. А поэтому кто ехал по нему говорят - трясетсяBM писал(а):Так просто..
В америке рухнувший мост починили за месяц.. За 4-5 месяцев вааще перестроят.
В Какнаде маленький переезд через хайвей делают по году..
-
- Пользователь
- Сообщения: 95
- Зарегистрирован: 13 дек 2006, 16:46
Re: мда, сколько я по нему ездил
NTSB опyбликовало допрос того алберта тракера, которий мост своим негебаритным грyзом снес мост нa I-5.
Навряд ли каморочникам бyдет интересно читать весь, - он здесь http://dms.ntsb.gov/pubdms/search/hitli ... N=99366195 .
Его вела тетка Tammy нa pilot car with pole, которая много лет работает в етой должности, показания пока не опyбликованы.
Пока нет офизиалного ответа из NTSB, обясняют так примерно
•The driver says he crossed the bridge five or six times since 2005. All were oversized loads. He said he never had a problem.
•The driver tested negative for drugs and alcohol.
•He said it was very windy that day
•Pilot car driver: Truck was 15' 9", permit was for 15' 10". She set her pole for 16' 2". Lowest point in lanes, 15' 5"
•At least one witness reported seeing the pole hit the Skagit River bridge, indicating there may not have been proper clearance for the oversize load
"But I had no indication that we couldn't be where we were. The pole went through.The 16-foot pole was on a pilot car driven by Tammy Detray. Both vehicles were in the right lane."
And the pole on the pilot car was said to be set at 16'2".
But while the pole was mounted on the right side of the front bumper, it tilted to the centerline of the truck and away from the curving bridge beams
Навряд ли каморочникам бyдет интересно читать весь, - он здесь http://dms.ntsb.gov/pubdms/search/hitli ... N=99366195 .
Его вела тетка Tammy нa pilot car with pole, которая много лет работает в етой должности, показания пока не опyбликованы.
Пока нет офизиалного ответа из NTSB, обясняют так примерно
•The driver says he crossed the bridge five or six times since 2005. All were oversized loads. He said he never had a problem.
•The driver tested negative for drugs and alcohol.
•He said it was very windy that day
•Pilot car driver: Truck was 15' 9", permit was for 15' 10". She set her pole for 16' 2". Lowest point in lanes, 15' 5"
•At least one witness reported seeing the pole hit the Skagit River bridge, indicating there may not have been proper clearance for the oversize load
"But I had no indication that we couldn't be where we were. The pole went through.The 16-foot pole was on a pilot car driven by Tammy Detray. Both vehicles were in the right lane."
And the pole on the pilot car was said to be set at 16'2".
But while the pole was mounted on the right side of the front bumper, it tilted to the centerline of the truck and away from the curving bridge beams
-
- Пользователь
- Сообщения: 95
- Зарегистрирован: 13 дек 2006, 16:46
Re: мда, сколько я по нему ездил
Here we go - NSTB issued a probable cause in last year’s Interstate 5 Skagit River Bridge collapse :
NTSB members have concluded that
* a semi truck traveling from Canada failed to travel in a lane with sufficient clearance, causing the tractor-trailer to clip a portion of the bridge triggering the collapse
* Mullen Trucking, out of Alberta, did not properly plan the route to account for the lower clearance
* pilot car driver responsible for guiding the truck driver was distracted using her cell phone while crossing the bridge
* WSDOT did not provide adequate signage noting the lower clearance
The Washington State Patrol is still investigating the incident and has not cited anyone or recommended any charges be filed.
===
[quote="Serg"]NTSB опyбликовало допрос того алберта тракера, которий мост своим негебаритным грyзом снес мост нa I-5.
Навряд ли каморочникам бyдет интересно читать весь, - он здесь http://dms.ntsb.gov/pubdms/search/hitli ... N=99366195 .
Его вела тетка Tammy нa pilot car with pole, которая много лет работает в етой должности, показания пока не опyбликованы.
Пока нет офизиалного ответа из NTSB, обясняют так примерно
•The driver says he crossed the bridge five or six times since 2005. All were oversized loads. He said he never had a problem.
•The driver tested negative for drugs and alcohol.
•He said it was very windy that day
•Pilot car driver: Truck was 15' 9", permit was for 15' 10". She set her pole for 16' 2". Lowest point in lanes, 15' 5"
•At least one witness reported seeing the pole hit the Skagit River bridge, indicating there may not have been proper clearance for the oversize load
"But I had no indication that we couldn't be where we were. The pole went through.The 16-foot pole was on a pilot car driven by Tammy Detray. Both vehicles were in the right lane."
And the pole on the pilot car was said to be set at 16'2".
But while the pole was mounted on the right side of the front bumper, it tilted to the centerline of the truck and away from the curving bridge beams[/quote]
NTSB members have concluded that
* a semi truck traveling from Canada failed to travel in a lane with sufficient clearance, causing the tractor-trailer to clip a portion of the bridge triggering the collapse
* Mullen Trucking, out of Alberta, did not properly plan the route to account for the lower clearance
* pilot car driver responsible for guiding the truck driver was distracted using her cell phone while crossing the bridge
* WSDOT did not provide adequate signage noting the lower clearance
The Washington State Patrol is still investigating the incident and has not cited anyone or recommended any charges be filed.
===
[quote="Serg"]NTSB опyбликовало допрос того алберта тракера, которий мост своим негебаритным грyзом снес мост нa I-5.
Навряд ли каморочникам бyдет интересно читать весь, - он здесь http://dms.ntsb.gov/pubdms/search/hitli ... N=99366195 .
Его вела тетка Tammy нa pilot car with pole, которая много лет работает в етой должности, показания пока не опyбликованы.
Пока нет офизиалного ответа из NTSB, обясняют так примерно
•The driver says he crossed the bridge five or six times since 2005. All were oversized loads. He said he never had a problem.
•The driver tested negative for drugs and alcohol.
•He said it was very windy that day
•Pilot car driver: Truck was 15' 9", permit was for 15' 10". She set her pole for 16' 2". Lowest point in lanes, 15' 5"
•At least one witness reported seeing the pole hit the Skagit River bridge, indicating there may not have been proper clearance for the oversize load
"But I had no indication that we couldn't be where we were. The pole went through.The 16-foot pole was on a pilot car driven by Tammy Detray. Both vehicles were in the right lane."
And the pole on the pilot car was said to be set at 16'2".
But while the pole was mounted on the right side of the front bumper, it tilted to the centerline of the truck and away from the curving bridge beams[/quote]