OBJECTIVE Senior System Administrator, IT Group lead
IT Team lead ?
Extensive expertise in technical support, troubleshooting and implementation of Microsoft solutions in SMB and Enterprise market segments (more than 10 years). Experience in support of IT systems for major customers together with Microsoft GTSC. Work with company’s customers to determine SLA parameters and level of support.
Слова
SMB, Microsoft GTSC, SLA... звучат красиво, но могут мало говорить нанимающему менеджеру, а возможно и техническому сотруднику компании.
TECHNICAL EXPERTISE
- Platforms: Windows Server NT4/2000/2003/2008, Windows XP/Vista/7
- Platforms:
Microsoft Windows Server 2003/2008,
Microsoft Windows XP/Vista/7
- Software: MS BackOffice, IIS 4.0 / 5.0 /6.0, MS ISA/TMG, Exchange Server 5.5/2000/2003/2007 /2010, Clustering Technologies, MS SQL Server 2000/2005/2008, SCOM, MS SMS 2003, MS WSUS, SharePoint 2003/2007, MS Virtual server, VMware GSX/ESX Server, ADMT, Resource Kit diagnostic and migration tools, Network Monitor, MBSA, McAffee ePO, VirusScan, GroupShield, TrendMicro, KAV.
- Вместо MS я бы везде написал Microsoft.
-
MS BackOffice я бы убрал, поскольку далее идёт перечисление его компонент.
- я бы оставил только не древние версии, например, Microsoft Exchange Server 2003/2007/2010, Microsoft SQL Server 2005/2008
- Microsoft ISA Server ?
- Networking: TCP/IP, DHCP, WINS, DNS, RAS, VPN, PKI, IPSec, NAT, LDAP, Wireless technologies
-
WINS я бы убрал поскольку используют его нечасто , а вот
DNS - я бы добавил
- на интервью я бы обязатльно спросил про IPSec - как вы его конфигурировали и как использовали, между какими доменами.
-
RAS - может написать RAS/RRAS ?
- можно бы добавить SMTP, IMAP, HTTP, поскольку упомянут Exchange и IIS